Navigation

Udvalgte billeder

Billede-b 241.jpg
Billede-b 241.jpg
Raptortræf 2009

Latest Articles

Bartending next friday

Hvem har fødselsdag?

Lone25 . Dec
Jette23 . Jan
Salomonsen25 . Jan
Mosel06 . Feb
nygaard23 . Feb

Login

Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.

Events

« August 2024 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Shoutbox

You must login to post a message.

26. February 2014 17:16:02
en lille test

21. February 2014 15:20:45
Der er høflig selvbetjening i aften.. Hyg jer :-)

16. February 2014 14:10:33
der skulle står ja, for hulen det var vi Wink Wink

16. February 2014 14:09:44
ja, for huklen det var vi Wink

14. February 2014 17:43:45
Er der folk ude i hulen i aften? Smile

Shoutbox Archive

Last Seen Users

Rene281 weeks
Erik564 weeks
Steffen564 weeks
Jette564 weeks
Mosel564 weeks
Bjarke564 weeks
Boldreel564 weeks
runi564 weeks
Rumle564 weeks
basse564 weeks

Newsletter

View Thread

Raptor MC » MC RELATERET » Snakkesiden
 Print Thread
twice the fun - half the speed
Prebz
Det kan så absolut anbefales, at man på et eller andet tidspunkt i sin mc "karriere" prøver offroad. Jeg har, som de fleste nok ved, fået offroad (igen) Et stk. vrinskene XR 600.
Man får altså nogle helt fantastiske oplevelser. Her forleden dag, kørte jeg rundt ved kysten ved Saksild og herfra ind mod Beder/ Malling. Jeg så ikke megen asfalt, men grus og mark plenty!!!
Jeg kørte langs et markskel, måske et par kilometer fra asfaltveje, og fik selskab af en nysgerrig ræv. Den løb langs med maskinen, og jeg undlod at gasse op for ikke at skræmme den unødigt.... en helt særlig oplevelse. Jeg har mødt masse af andet vildt, samt set østjylland fra de smukkeste natursider. Det er sgu som om, at når man kører på en gademaskine, kigger man ud på naturen og tænker "nej hvor er der flot derude".... well... jeg drøner rundt derude.. og jo, der er flot!!
På en eller anden måde, handler mc-kørsel jo om individualitet og frihed. Det kan man finde ved at turde skabe sine egne veje hvor ingen har kørt før. Feks. når man holder på en gravhøj (undskyld Katrine), langt fra alt og alle, og ser månen stå lysende tungsindigt og ostegult lavt over horizonten, føler man sig virklig både fri og priviligeret.
De mere ordinære argumenter for at prøve at gøre det frække uden asfalt, kunne være at man ikke kører nær så stærkt på asfalt som man plejerSmile, samt at man får en mere simpel maskine der er billigere at reppe på.
Prøv det en eller anden gang, og husk det gamle ordsprog " hvis man ikke drejer af vejen, ender man der hvor man er på vej hen"Grin

Jette
lyder kanon Wink

Boldreel
Ja det må prøves engang..... har dog prøvet lidt med gademaskiner og det kniber lidt at få ordentligt "fodfæste" Smile
------------------------------------------------------
Vi ses
mvh. Boldreel ;-)

www.boldreel.dk
nygaard
Lyder rigtig godt, hvad mon bliver det næste du brænder forPfft
Glæder mig alleredeog køb så en MC der ikke skal reppes Grin
Hvorfor være ydmyg når man er bedst ;o)

123hjemmeside.dk/nygaard9
Jump to Forum:
Render time: 0.11 seconds
38,935,691 unique visits