Navigation

Udvalgte billeder

Billede-b 190.jpg
Billede-b 190.jpg
Raptortræf 2009

Latest Articles

Bartending next friday

Hvem har fødselsdag?

Lone25 . Dec
Jette23 . Jan
Salomonsen25 . Jan
Mosel06 . Feb
nygaard23 . Feb

Login

Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.

Events

« August 2024 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Shoutbox

You must login to post a message.

26. February 2014 17:16:02
en lille test

21. February 2014 15:20:45
Der er høflig selvbetjening i aften.. Hyg jer :-)

16. February 2014 14:10:33
der skulle står ja, for hulen det var vi Wink Wink

16. February 2014 14:09:44
ja, for huklen det var vi Wink

14. February 2014 17:43:45
Er der folk ude i hulen i aften? Smile

Shoutbox Archive

Last Seen Users

Rene281 weeks
Erik564 weeks
Steffen564 weeks
Jette564 weeks
Mosel564 weeks
Bjarke564 weeks
Boldreel564 weeks
runi564 weeks
Rumle564 weeks
basse564 weeks

Newsletter

View Thread

Raptor MC » MC RELATERET » Snakkesiden
 Print Thread
Spisning på Touring Camp i aften :)
BeeBQ
Er der nogen der vil med ud på Touring Camp og spise i aften? Så kunne vi mødes på tanken i Ødum kl. 17.03.41 Kom frisk ... og tag venner med Grin

Steffen
Kan ikke i aften.
Næste gang må du give en lidt længere fristCool
Miss Z

Mosel
Jeg kan heller ikke med så kort varsel.
Når der står Honda på blokken, så er man forrest i flokken.

BeeBQ
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Wink Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag Smile ... Ps. Måtte køre med lang lys hele dagen, da der er sprunget en pære! Nogen der kan skifte sådan en? Og evt også fortælle mig hvor jeg evt køber den? For har på fornemmelsen, at det er for dyrt, at sætte Poul ude på værkstedet til det Wink
Edited by BeeBQ on 25. July 2012 22:05:32

Mosel
BeeBQ skrev:
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Wink Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag Smile

Nu synes jeg, at du er lidt pigesur for, nu er vi jo nogle som har en familie, som skal fodres af ,og det kunne jo være noget som var planlagt sådan med lidt familiehygge, og er derfor nødt til at tænke VI istedet for JEG.

BeeBQ
Mosel skrev:
BeeBQ skrev:
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Wink Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag Smile

Nu synes jeg, at du er lidt pigesur for, nu er vi jo nogle som har en familie, som skal fodres af ,og det kunne jo være noget som var planlagt sådan med lidt familiehygge, og er derfor nødt til at tænke VI istedet for JEG.
Pigesur! Ej der skal sq mere til Wink Mosel det er bare i sjov Grin jeg havde en aftale med nogle andre gutter derude, og tænkte bare at det kunne være hyggeligt med lidt flere. Men det skal ikke være på bekostning af noget, og jeg har hygget mig, så bare I også har det, så er alt jo godt Wink Vi skulle jo nødigt have nogen, der sad og ikke havde nogen at køre med, her i det gode vejr Wink vi ses

BeeBQ
BeeBQ skrev:
Mosel skrev:
BeeBQ skrev:

Pigesur! Ej der skal sq mere til Wink Mosel det er bare i sjov Grin jeg havde en aftale med nogle andre gutter derude, og tænkte bare at det kunne være hyggeligt med lidt flere. Men det skal ikke være på bekostning af noget, og jeg har hygget mig, så bare I også har det, så er alt jo godt Wink Vi skulle jo nødigt have nogen, der sad og ikke havde nogen at køre med, her i det gode vejr Wink vi ses
Men hvis du vil se mig pigesur, så skal du bare foreslå at de begynder at rive beton ned, lige inden min fødselsdag, så klubhuset kommer til at se ud der efter. Så kunne jeg godt gå hen og blive lidt pigesur, for jeg vil gerne have at klubhuset ser rimelig repressentabel ud til min fødselsdag. Sådan noget vil kunne gøre mig pigesur, men eller bliver jeg det vist normalt ikke Wink

Mosel
BeeBQ skrev:
Mosel skrev:
BeeBQ skrev:

GrinGrin

BeeBQ
BeeBQ skrev:
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Wink Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag Smile ... Ps. Måtte køre med lang lys hele dagen, da der er sprunget en pære! Nogen der kan skifte sådan en? Og evt også fortælle mig hvor jeg evt køber den? For har på fornemmelsen, at det er for dyrt, at sætte Poul ude på værkstedet til det Wink
Var der overhovedet nogen der så, at jeg stillede dette tekniske spørgsmål? Grin

Høgfeldt
Du kan jo bare komme forbi, så skal jeg hjælpe dig. Og en pære køber man selvfølgelig ved grønthandlerenSmile Nej kig i din instruktionsbog hvad pære du skal bruge. Pærer kan du få ved din forhandler, Mekonomen, Bilka og mange andre steder. En manual kan du finde her http://www.manualedereparatie.info/en/download/kawasaki-er-6f-Service-manual.html
Høgfeldt

BeeBQ
Tak, det var da et svar der var til at forholde sig til Smile

Høgfeldt
Hvis vi gør det mandag, kan vi jo lige se efter hvad pærer du skal bruge og så hente dem, så du ikke står med de forkerte. Hvis det er noget bøvl at komme til, er det måske en ide, at skifte alle pærene i forlygten. To eller Tre.
Høgfeldt

BeeBQ
Ja det kan vi godt. Jeg tjekker instruktionsbogen i morgen Smile vi snakkes ved

Jette
har vist et komplet sæt pærer liggende i kælderen (købt til ferie da jeg havde kawaen). Må vist hellere ringe, så du ikke køber dem inden.

Jump to Forum:
Render time: 0.14 seconds
38,934,317 unique visits