Navigation

Udvalgte billeder

Billede-b 105.jpg
Billede-b 105.jpg
Sommerfest 2012

Latest Articles

Bartending next friday

Hvem har fødselsdag?

Lone25 . Dec
Jette23 . Jan
Salomonsen25 . Jan
Mosel06 . Feb
nygaard23 . Feb

Login

Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.

Events

« August 2024 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Shoutbox

You must login to post a message.

26. February 2014 17:16:02
en lille test

21. February 2014 15:20:45
Der er høflig selvbetjening i aften.. Hyg jer :-)

16. February 2014 14:10:33
der skulle står ja, for hulen det var vi Wink Wink

16. February 2014 14:09:44
ja, for huklen det var vi Wink

14. February 2014 17:43:45
Er der folk ude i hulen i aften? Smile

Shoutbox Archive

Last Seen Users

Rene281 weeks
Erik564 weeks
Steffen564 weeks
Jette564 weeks
Mosel564 weeks
Bjarke564 weeks
Boldreel564 weeks
runi564 weeks
Rumle564 weeks
basse564 weeks

Newsletter

View Thread

Raptor MC » MC RELATERET » Snakkesiden
 Print Thread
Tak for kanon selskab.
Poul-M
Hejsa i gæve Raptor's Smile

Synes Da lige der skal lyde en tak for en Kanon aften i jeres selskab Onsdag.

Hvor det hele starte med en fed tur fra Prismet i Århus.
Først en rigtig fed fællestur ( Tak Mosel) som endte ude i klubhuset.
Hvor Boldreel, Lone, Nygaard. stod klar med super pølser/klode øl/Kaffe m.m. Pfft

[img]http://img525.imageshack.us/img525/1244/dsc03166d.jpg[/img] is not a valid Image.

MmcH.
Poul

non atm
basse
Selv tak ja rigtig fed aften Pfft

Jensen
Vejret var godt, turen var fin, pølserne varme og øllet koldt. så er det en fornøjelse at køre en fællestur GrinGrinGrin
altid rart med gæster på ture og i klubben.

Jensen
--------------------------------------------------
Livet er for kort til kedelige motorcykler

Steffen

Man ka´ sq da heller ikke vende ryggen til, uden at i begynder at hygge Jer.

Blegfiser !!!!
Miss Z

Salomonsen
Rigtig fed tur (tak Mosel), glæder mig til næste gang.

@Steffen
Du må se at komme af sted til klubben. Du kan ikke blive ved med at holde ferie. Smile
Salomonsen attached the following image:
img_0812_web.jpg

Salomonsen
Lige et billede mere. Fedt vejr.Cool
Salomonsen attached the following image:
img_0813_web.jpg

Mosel
Takker for roserne Grin, rart at der er andre end undertegnede, som synes godt om de små veje med hvad de kan byde på både Shock småbyer samt udsigtsoplevelser. Næste tur bliver 6-6 og den er så småt ved at være på plads, og bliver henad samme beskaffenhed Grin Glæder mig til at se jer igen. Grin
Når der står Honda på blokken, så er man forrest i flokken.

Salomonsen
Lyder spændende, glæder mig.Cool

Jette
Mosel skrev:
Takker for roserne Grin, rart at der er andre end undertegnede, som synes godt om de små veje med hvad de kan byde på både Shock småbyer samt udsigtsoplevelser. Næste tur bliver 6-6 og den er så småt ved at være på plads, og bliver henad samme beskaffenhed Grin Glæder mig til at se jer igen. Grin

Glæder mig Smile... ups nej for søren. Min nye chef har i dag beordret mig på 2 dagens ophold med coach og halløj fra d. 6/6 Shock
Passer mig sgu ikke så godt, og tror slet ikke at turen bliver det samme uden mig Grin

Poul-M
Mosel skrev:

Lyder sku godt Mosel Smile
Ser frem til endnu en tur fra din side. Cool
MmcH.
Poul
Make love not war

non atm
Poul-M
Jette skrev:
Glæder mig Smile... ups nej for søren. Min nye chef har i dag beordret mig på 2 dagens ophold med coach og halløj fra d. 6/6 Shock
Passer mig sgu ikke så godt, og tror slet ikke at turen bliver det samme uden mig Grin

Ironi on:
Jette For fanden da, har du ikke lært din nye chef at arbejde kommer i anden række. Grin
Det jo under alt kritik at du ikke kan komme, som du selv på peger afhænger turen jo af du kommer.
Ironi off:

Øv alså, se positiv på det du har da et arbejde. Mere end jeg pt kan prale af Wink

Ps. Men håber da du kan komme på Fredag. Smile
MmcH.
Poul
Make love not war

non atm
Jette
Poul-M skrev:
Jette skrev:

Ironi on:
Jette For fanden da, har du ikke lært din nye chef at arbejde kommer i anden række. Grin
Det jo under alt kritik at du ikke kan komme, som du selv på peger afhænger turen jo af du kommer.
Ironi off:

Øv alså, se positiv på det du har da et arbejde. Mere end jeg pt kan prale af Wink

Ps. Men håber da du kan komme på Fredag. Smile

Vil tænke på jer med suk d. 6/6, mens jeg skal hjernevaskes om en eller anden amerikansk guru Shock
Og det med arbejde er lidt ulige fordelt. Jeg har i hvert fald nok at lave for 2 Frown
Ses nok fredag Smile

Poul-M
Jette skrev:

Vil tænke på jer med suk d. 6/6, mens jeg skal hjernevaskes om en eller anden amerikansk guru Shock
Og det med arbejde er lidt ulige fordelt. Jeg har i hvert fald nok at lave for 2 Frown
Ses nok fredag Smile

Bhu det lyder sku ikke fair Jette Sad
Stemmer for du skal ha "et" abejde kun Wink

Ps. lyder fed vis du kigger ud Fredag Cool
MmcH.
Poul
Make love not war

non atm
BeeBQ
Ellers må der jo andre Havenisser på bordet ... Jeg kan måske være stand-in for Jette Smile

Boldreel
Ja Vi regner da også med at komme,
men det er nok til grill og den slags....Cool
------------------------------------------------------
Vi ses
mvh. Boldreel ;-)

www.boldreel.dk
Jette
Med Bibi som havenisse, Mosel som tour-guide og Boldreel og Lone som grill-mestre, så kan arrangementet kun blive en succes Cool

Salomonsen
Enig. Lyder som et godt team. Smile

Bjarke
I er altid velkomne.
Din Guds søn blev sømmet fast til korset. Min Gud bærer en hammer - Flere spørgsmål?

http://bjarkebundgaard.dk
Jump to Forum:
Render time: 0.42 seconds
38,930,841 unique visits