Navigation

Udvalgte billeder

Billede-b 140.jpg
Billede-b 140.jpg
Raptortræf 2009

Latest Articles

Bartending next friday

Hvem har fødselsdag?

Lone25 . Dec
Jette23 . Jan
Salomonsen25 . Jan
Mosel06 . Feb
nygaard23 . Feb

Login

Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.

Events

« May 2025 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Shoutbox

You must login to post a message.

26. February 2014 17:16:02
en lille test

21. February 2014 15:20:45
Der er høflig selvbetjening i aften.. Hyg jer :-)

16. February 2014 14:10:33
der skulle står ja, for hulen det var vi Wink Wink

16. February 2014 14:09:44
ja, for huklen det var vi Wink

14. February 2014 17:43:45
Er der folk ude i hulen i aften? Smile

Shoutbox Archive

Last Seen Users

Rene281 weeks
Erik564 weeks
Steffen564 weeks
Jette564 weeks
Mosel564 weeks
Bjarke564 weeks
Boldreel564 weeks
runi564 weeks
Rumle564 weeks
basse564 weeks

Newsletter

View Thread

Raptor MC » MC RELATERET » Snakkesiden
 Print Thread
Dryp dryp dryp
Katrine
Er der nogen, der kan nikke genkendende til dette problem? ;-)

http://fpn.dk/mot...524395.ece

Mosel
Forskerne konkluderer derfor, at motorcyklister har en større risiko end ikke-motorcyklister for at få rejsningsproblemer.
Det tror da pokker for det 1. ikke særlig nemt i en stram oksehud 2. der er modvind, som ind i helvede.
Det er ikke helt tilfældigt at jeg kører land og rige rundt på en sofacykel, så jeg skulle være fremtidssikret. Yes, det er far.Grin

nygaard
Det er da det værste gang sludder jeg længe har hørt. Bare navnene på universiteterne, der knækker filmen første gang Angry
Anden gang det skete, var da jeg læste navnet på der hvor undersøgelsen var offentliggjort - International Journal of Impotence Research.
Denne journal har jeg da virkelig aldrig hørt om, har selvfølgelig heller aldrig Googlet den Smile Har du???????????????????????????

Jeg har snarere det modsatte problem, hvis mit undertøj kommer i samme vaskemaskine som et par pigetrusser, skal jeg snart til at betale børnepenge Pfft
Se det forklarer jo en del - ikke?
Hvorfor være ydmyg når man er bedst ;o)

123hjemmeside.dk/nygaard9
Katrine
nygaard skrev:
Det er da det værste gang sludder jeg længe har hørt. Bare navnene på universiteterne, der knækker filmen første gang Angry
Anden gang det skete, var da jeg læste navnet på der hvor undersøgelsen var offentliggjort - International Journal of Impotence Research.
Denne journal har jeg da virkelig aldrig hørt om, har selvfølgelig heller aldrig Googlet den Smile Har du???????????????????????????

Jeg har snarere det modsatte problem, hvis mit undertøj kommer i samme vaskemaskine som et par pigetrusser, skal jeg snart til at betale børnepenge Pfft

Tror dit problem kaldes for tidlig sædafgang...Smile

Boldreel
CoolCool

Der står ikke noget om fordeling af kønnene i beskrivelsen af undersøgelsen, så mon ikke resultaterne skal revurderes? ShockPfft
------------------------------------------------------
Vi ses
mvh. Boldreel ;-)

www.boldreel.dk
Bjarke
Boldreel skrev:
CoolCool

Der står ikke noget om fordeling af kønnene i beskrivelsen af undersøgelsen, så mon ikke resultaterne skal revurderes? ShockPfft

Eller også må man gøre sit job som videnskabsmand, og selv lave en empirisk undersøgelse......Cool
Din Guds søn blev sømmet fast til korset. Min Gud bærer en hammer - Flere spørgsmål?

http://bjarkebundgaard.dk
nygaard
Katrine skrev:
nygaard skrev:

Tror dit problem kaldes for tidlig sædafgang...Smile

Nej nej, det er jo derfor jeg får piller Pfft
Hvorfor være ydmyg når man er bedst ;o)

123hjemmeside.dk/nygaard9
Jump to Forum:
Render time: 0.19 seconds
38,935,961 unique visits