Navigation
Udvalgte billeder
Latest Articles
· Ny navigation til mo...
· Verdens hurtigste MC
· Her er de bedste mc-...
· Biker film
· Honda går ikke ind i...
· Verdens hurtigste MC
· Her er de bedste mc-...
· Biker film
· Honda går ikke ind i...
Bartending next friday
Hvem har fødselsdag?
Lone | 25 . Dec |
Jette | 23 . Jan |
Salomonsen | 25 . Jan |
Mosel | 06 . Feb |
nygaard | 23 . Feb |
Login
Events
Mo | Tu | We | Th | Fr | Sa | Su |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Shoutbox
You must login to post a message.
26. February 2014 17:16:02
en lille test
21. February 2014 15:20:45
Der er høflig selvbetjening i aften.. Hyg jer :-)
16. February 2014 14:10:33
der skulle står ja, for hulen det var vi
16. February 2014 14:09:44
ja, for huklen det var vi
14. February 2014 17:43:45
Er der folk ude i hulen i aften?
Last Seen Users
Rene | 281 weeks |
Erik | 564 weeks |
Steffen | 564 weeks |
Jette | 564 weeks |
Mosel | 564 weeks |
Bjarke | 564 weeks |
Boldreel | 564 weeks |
runi | 564 weeks |
Rumle | 564 weeks |
basse | 564 weeks |
Newsletter
View Thread
Spisning på Touring Camp i aften :)
|
|
BeeBQ |
Posted on 25. July 2012 10:08:51
|
Member Posts: 778 Joined: 13. November 2009 |
Er der nogen der vil med ud på Touring Camp og spise i aften? Så kunne vi mødes på tanken i Ødum kl. 17.03.41 Kom frisk ... og tag venner med |
|
|
Steffen |
Posted on 25. July 2012 15:55:40
|
Super Administrator Posts: 1364 Joined: 21. October 2008 |
Kan ikke i aften. Næste gang må du give en lidt længere frist Miss Z
|
|
|
Mosel |
Posted on 25. July 2012 16:24:59
|
Member Posts: 491 Joined: 19. October 2008 |
Jeg kan heller ikke med så kort varsel.
Når der står Honda på blokken, så er man forrest i flokken.
|
|
|
BeeBQ |
Posted on 25. July 2012 21:49:17
|
Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag ... Ps. Måtte køre med lang lys hele dagen, da der er sprunget en pære! Nogen der kan skifte sådan en? Og evt også fortælle mig hvor jeg evt køber den? For har på fornemmelsen, at det er for dyrt, at sætte Poul ude på værkstedet til det
Edited by BeeBQ on 25. July 2012 22:05:32 |
|
|
Mosel |
Posted on 25. July 2012 22:04:22
|
BeeBQ skrev: Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag Nu synes jeg, at du er lidt pigesur for, nu er vi jo nogle som har en familie, som skal fodres af ,og det kunne jo være noget som var planlagt sådan med lidt familiehygge, og er derfor nødt til at tænke VI istedet for JEG. Når der står Honda på blokken, så er man forrest i flokken.
|
|
|
BeeBQ |
Posted on 25. July 2012 22:12:29
|
Mosel skrev: Pigesur! Ej der skal sq mere til Mosel det er bare i sjov jeg havde en aftale med nogle andre gutter derude, og tænkte bare at det kunne være hyggeligt med lidt flere. Men det skal ikke være på bekostning af noget, og jeg har hygget mig, så bare I også har det, så er alt jo godt Vi skulle jo nødigt have nogen, der sad og ikke havde nogen at køre med, her i det gode vejr vi sesBeeBQ skrev: Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag Nu synes jeg, at du er lidt pigesur for, nu er vi jo nogle som har en familie, som skal fodres af ,og det kunne jo være noget som var planlagt sådan med lidt familiehygge, og er derfor nødt til at tænke VI istedet for JEG. |
|
|
BeeBQ |
Posted on 25. July 2012 22:27:54
|
BeeBQ skrev: Men hvis du vil se mig pigesur, så skal du bare foreslå at de begynder at rive beton ned, lige inden min fødselsdag, så klubhuset kommer til at se ud der efter. Så kunne jeg godt gå hen og blive lidt pigesur, for jeg vil gerne have at klubhuset ser rimelig repressentabel ud til min fødselsdag. Sådan noget vil kunne gøre mig pigesur, men eller bliver jeg det vist normalt ikke Mosel skrev: Pigesur! Ej der skal sq mere til Mosel det er bare i sjov jeg havde en aftale med nogle andre gutter derude, og tænkte bare at det kunne være hyggeligt med lidt flere. Men det skal ikke være på bekostning af noget, og jeg har hygget mig, så bare I også har det, så er alt jo godt Vi skulle jo nødigt have nogen, der sad og ikke havde nogen at køre med, her i det gode vejr vi sesBeeBQ skrev: Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag Nu synes jeg, at du er lidt pigesur for, nu er vi jo nogle som har en familie, som skal fodres af ,og det kunne jo være noget som var planlagt sådan med lidt familiehygge, og er derfor nødt til at tænke VI istedet for JEG. |
|
|
Mosel |
Posted on 26. July 2012 07:22:45
|
BeeBQ skrev: Mosel skrev: Pigesur! Ej der skal sq mere til Mosel det er bare i sjov jeg havde en aftale med nogle andre gutter derude, og tænkte bare at det kunne være hyggeligt med lidt flere. Men det skal ikke være på bekostning af noget, og jeg har hygget mig, så bare I også har det, så er alt jo godt Vi skulle jo nødigt have nogen, der sad og ikke havde nogen at køre med, her i det gode vejr vi sesBeeBQ skrev: Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag Nu synes jeg, at du er lidt pigesur for, nu er vi jo nogle som har en familie, som skal fodres af ,og det kunne jo være noget som var planlagt sådan med lidt familiehygge, og er derfor nødt til at tænke VI istedet for JEG. Når der står Honda på blokken, så er man forrest i flokken.
|
|
|
BeeBQ |
Posted on 27. July 2012 17:29:21
|
BeeBQ skrev: Var der overhovedet nogen der så, at jeg stillede dette tekniske spørgsmål? Hvor lang tid før, skal I have varslet et måltid? Troede I spiste med rimelig faste intervaller Nå men jeg er lige hjemvendt, efter en dejlig tur og hygge på TC terrasse. Vi gentager bare succesen en anden solskinsdag ... Ps. Måtte køre med lang lys hele dagen, da der er sprunget en pære! Nogen der kan skifte sådan en? Og evt også fortælle mig hvor jeg evt køber den? For har på fornemmelsen, at det er for dyrt, at sætte Poul ude på værkstedet til det |
|
|
Høgfeldt |
Posted on 28. July 2012 00:19:56
|
Member Posts: 321 Joined: 07. June 2012 |
Du kan jo bare komme forbi, så skal jeg hjælpe dig. Og en pære køber man selvfølgelig ved grønthandleren Nej kig i din instruktionsbog hvad pære du skal bruge. Pærer kan du få ved din forhandler, Mekonomen, Bilka og mange andre steder. En manual kan du finde her http://www.manualedereparatie.info/en/download/kawasaki-er-6f-Service-manual.html
Høgfeldt
|
|
|
BeeBQ |
Posted on 28. July 2012 05:28:13
|
Tak, det var da et svar der var til at forholde sig til |
|
|
Høgfeldt |
Posted on 28. July 2012 09:22:59
|
Member Posts: 321 Joined: 07. June 2012 |
Hvis vi gør det mandag, kan vi jo lige se efter hvad pærer du skal bruge og så hente dem, så du ikke står med de forkerte. Hvis det er noget bøvl at komme til, er det måske en ide, at skifte alle pærene i forlygten. To eller Tre.
Høgfeldt
|
|
|
BeeBQ |
Posted on 28. July 2012 22:27:01
|
Ja det kan vi godt. Jeg tjekker instruktionsbogen i morgen vi snakkes ved |
|
|
Jette |
Posted on 30. July 2012 12:41:17
|
Member Posts: 1209 Joined: 30. October 2008 |
har vist et komplet sæt pærer liggende i kælderen (købt til ferie da jeg havde kawaen). Må vist hellere ringe, så du ikke køber dem inden. |
|
Jump to Forum: |