Navigation

Udvalgte billeder

Billede-b 183.jpg
Billede-b 183.jpg
Raptortræf 2009

Latest Articles

Bartending next friday

Hvem har fødselsdag?

Lone25 . Dec
Jette23 . Jan
Salomonsen25 . Jan
Mosel06 . Feb
nygaard23 . Feb

Login

Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.

Events

« February 2025 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28    

Shoutbox

You must login to post a message.

26. February 2014 17:16:02
en lille test

21. February 2014 15:20:45
Der er høflig selvbetjening i aften.. Hyg jer :-)

16. February 2014 14:10:33
der skulle står ja, for hulen det var vi Wink Wink

16. February 2014 14:09:44
ja, for huklen det var vi Wink

14. February 2014 17:43:45
Er der folk ude i hulen i aften? Smile

Shoutbox Archive

Last Seen Users

Rene281 weeks
Erik564 weeks
Steffen564 weeks
Jette564 weeks
Mosel564 weeks
Bjarke564 weeks
Boldreel564 weeks
runi564 weeks
Rumle564 weeks
basse564 weeks

Newsletter

View Thread

Raptor MC » MC RELATERET » Snakkesiden
 Print Thread
toppen
Prebz
www.skagentraef.dk
Bare en lille teaser...
Ved ik li hvordan man hyperlinker
UP SHIRTS! DOWN SKIRTS!!!

Steffen

Sådan

www.skagentraef.dk
Miss Z

Steffen

Sæt linket ind som du har gjort.
Markér det, og klik på"url" under kommentarboksen - bingoCool
Miss Z

Mark madcow
Hva skal vi ikke hellere få snakket om hvem i vores dovne klub der gider køre der op SmileSmileSmile

Jette
ville gerne men skal på mc ferie i knap 3 uger, mens der er træf i skagen ! Turen går til den tyske vestkyst, Holland, Belgien, Alsace og Harzen.

Mosel
Mark madcow skrev:
Hva skal vi ikke hellere få snakket om hvem i vores dovne klub der gider køre der op SmileSmileSmile

Jeg regner med at køre derop ligesom de tre foregående år, men det er ikke mange Raptorer, jeg mødte på min vej, faktisk har jeg ikke mødt nogen fra klubben deroppe, det var vist noget med, at der var lovet/truet med en enkelt byge.
Når der står Honda på blokken, så er man forrest i flokken.

Prebz
@ Mosel, Sidste år var Nygård, Jette, Bibbi, Mark samt undertegnede deroppeSmileSmile og åbentbart også dig.. vi så dig ikke i lejrenSad må aftale bedre næste gang.

Jette
Ja og 3 af os holdt fanen højt hele weekenden. Kanon weekend Cool.... bare super ærgerligt, at de lægger træffet i industriferien, så det rodes sammen med manges sommerferie og andre ferieplaner Sad

BeeBQ
Jette skrev:
Ja og 3 af os holdt fanen højt hele weekenden. Kanon weekend Cool.... bare super ærgerligt, at de lægger træffet i industriferien, så det rodes sammen med manges sommerferie og andre ferieplaner Sad
Hele weekenden! Jeg kom først hjem om torsdagen Smile kom til at køre en omvej hjem, så den tur tog jo nærmest en uge Wink Kunne godt finde på det igen, men det bliver vi lige nød til at vende tilbage til, når tiden nærmer sig. Og Jette, smart at du nupper Harzen mm. på én tur. Så er du fri for alt det fitten frem og tilbage ligesom sidste år Wink
Edited by BeeBQ on 24. May 2011 18:30:33

Jette
BeeBQ skrev:
Jette skrev:
Hele weekenden! Jeg kom først hjem om torsdagen Smile kom til at køre en omvej hjem, så den tur tog jo nærmest en uge Wink Kunne godt finde på det igen, men det bliver vi lige nød til at vende tilbage til, når tiden nærmer sig. Og Jette, smart at du nupper Harzen mm. på én tur. Så er du fri for alt det fitten frem og tilbage ligesom sidste år Wink

Nå ja...... kan godt huske at du var på langfart Wink ..... og ja ..... prøver en anden Harzen-model i år og kan godt undvære versionen sidste år med snestorm Wink
Jeg har nu ikke helt droppet at lokke dig med derned en dag, for vi kan jo bare tage os god tid Cool

Mark madcow
Trist du ikke kan jette var en sjov tur især alt det bytten rundt på mc'er og bagsæder... Men men i år er han helt anderledes kørende GrinGrinGrin.

Nå men kan vi få lidt klarhed over hvem der bare ikke gider det skide træf og dem der mega gerne vil en tur derop.
Både konen og jeg regner med at tage derop fredag og ja allerede hjem så sent som muligt vi kan trække den lørdag.
ingen der gider have vores børn mere ind en overnatningWink

- kan i ikke bare skrive løs, så man kan få en føling med "lysten" i klubben.
det betyder jo ikke at thy, ikke skal besøges!!!

jacob
Line og jeg er klar, hvis der er opbakning i klubben. Jeg ved at Line kraftigt opfordre raptor-tøserne til at lette anker og drage mod nord.
Fordi man kan!

Jacob

www.raptormc.dk
Steffen

Jeg har ikke overblik over kalenderen, - men hvis jeg kan - så tager jeg med.
Miss Z

Jensen
måske, ved endnu ikke helt med ferie osv. men helt klart nr. 2 på listen efter thy

Mark madcow
Jensen skrev:
måske, ved endnu ikke helt med ferie osv. men helt klart nr. 2 på listen efter thy

Ved godt du mere til thylejerGrin og hvad der forgår i sådan en!. troede faktisk kun det var for kvinderGrinGrinGrin

Ang. din ferie så har du vel 7 uger som børneneGrin

Jensen
Mark madcow skrev:
Jensen skrev:

Ved godt du mere til thylejerGrin og hvad der forgår i sådan en!. troede faktisk kun det var for kvinderGrinGrinGrin

Ang. din ferie så har du vel 7 uger som børneneGrin

er du klar over hvor hurtigt 7 uger de går CoolCoolCoolCool

Jette
Mark madcow skrev:
Trist du ikke kan jette var en sjov tur især alt det bytten rundt på mc'er og bagsæder... Men men i år er han helt anderledes kørende GrinGrinGrin.

Nå men kan vi få lidt klarhed over hvem der bare ikke gider det skide træf og dem der mega gerne vil en tur derop.
Både konen og jeg regner med at tage derop fredag og ja allerede hjem så sent som muligt vi kan trække den lørdag.
ingen der gider have vores børn mere ind en overnatningWink

- kan i ikke bare skrive løs, så man kan få en føling med "lysten" i klubben.
det betyder jo ikke at thy, ikke skal besøges!!!

Ja en køretur vi vil huske Wink tror dog alligevel, at der skal reserveres et bagsæde til Prebz. Bare for en sikkerheds skyld Cool

nygaard
Tror ikke jeg kan, har en tur til Maldiverne på bedding, netop deromkring Cool
Hvorfor være ydmyg når man er bedst ;o)

123hjemmeside.dk/nygaard9
Prebz
Jeg elsker jo at være bagsædesildGrinGrin

Jensen
Prebz skrev:
Jeg elsker jo at være bagsædesildGrinGrin

det blir i såfald den grimmeste sild der nogensinde er set, det kan jo afstedkomme et totalt fiskeristop GrinGrinGrinGrin

men måske nygaard kan give dig nogle tips fra de varme lande GrinGrin

Jump to Forum:
Render time: 0.22 seconds
38,931,709 unique visits