Navigation

Udvalgte billeder

DSC05191.jpg
DSC05191.jpg
Skagen Træf 2013

Latest Articles

Bartending next friday

Hvem har fødselsdag?

Lone25 . Dec
Jette23 . Jan
Salomonsen25 . Jan
Mosel06 . Feb
nygaard23 . Feb

Login

Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.

Events

« November 2024 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Shoutbox

You must login to post a message.

26. February 2014 17:16:02
en lille test

21. February 2014 15:20:45
Der er høflig selvbetjening i aften.. Hyg jer :-)

16. February 2014 14:10:33
der skulle står ja, for hulen det var vi Wink Wink

16. February 2014 14:09:44
ja, for huklen det var vi Wink

14. February 2014 17:43:45
Er der folk ude i hulen i aften? Smile

Shoutbox Archive

Last Seen Users

Rene281 weeks
Erik564 weeks
Steffen564 weeks
Jette564 weeks
Mosel564 weeks
Bjarke564 weeks
Boldreel564 weeks
runi564 weeks
Rumle564 weeks
basse564 weeks

Newsletter

View Thread

Raptor MC » MC RELATERET » Snakkesiden
 Print Thread
Så skete det igen lørdag
Jette
Holdt for rødt på Skanderborgvej med snuden ud af byen. Kiggede op på signalet og klar til at suse afsted for grønt, og fornemmede en bil holdende bag mig. Pludselig fik jeg et gevaldigt puf bagfra og fandt lidt fortumlet ud af, at ham bagfra var påkørt bagfra med et drøn, og den uheldige bilist bragede så ind i mig. Vupti vupti forsvandt bil og den skyldige føre ......idioten der var skyld i hele halløjet, og der stod vi 2 forulykkede uden den ansvarlige. Fyrens bil var MEGET smadret bagtil og jeg slap heldigvis med en bøjet nummerplade og lidt plast knækken på bagskærmen...... heldigt sluppen og kun en lidt øm ryg..... men ærgrer mig over at vi ikke fik nummeret på idioten.
To påkørsler på 14 dage er lige i overkanten Shock

Steffen

Ej for helvede da, - det er vist godt vi snart skal i vinterhi.Sad
Miss Z

Prebz
Shit..... fandme for vildt... god bedring til kawa og dig
UP SHIRTS! DOWN SKIRTS!!!

jacob
For f..... da!!!
Håber ikke du er alt for medtaget Wink
Fordi man kan!

Jacob

www.raptormc.dk
Jensen
sådan noget lort Angry men bare de fleste tæer og arme er tilbage, så plejer det at gå Grin
Fik du ikke set hvilken bil det var ......???

Jette
Jeg så slet ikke bilen eller bilisten der stak af, for jeg var sgu så fortumlet, og troede i første omgang, at det var ham bag mig, så pludselig var kørt ind i mig.

Kawaen smed i dag pludselig olien fra den bagerste støddæmper. Fandt en oliepøl under kawaen efter arbejdstid, så det må være sket på vej på job hvor jeg kørte stille og roligt i morgentraffikken. Så i eftermiddag måtte jeg igen kravle ud til Rydberg på en lidt sart kawa, og håber nu at jeg kan få forsikringsagen fra 1. uheld til at dække skaden.

Yak hvor træls, men jeg selv er ok, med en kun lidt øm ryg fra i lørdags. Og hvad bliver det næste ;-) hi

BeeBQ
Du må sq til at køre en anden vej ... for det der, det er da for træls. God bedring, og giv lyd hvis jeg kan hjælpe med noget. Du ved ... chauffør, donorcykel ... eller lignende.

Prebz
Vi må heller ikke glemme, at sige god bedring til Jensen. Han blev jo kørt over af en sprit-mcist i lørdags...GrinGrin
UP SHIRTS! DOWN SKIRTS!!!

jacob
Prebz skrev:
Vi må heller ikke glemme, at sige god bedring til Jensen. Han blev jo kørt over af en sprit-mcist i lørdags...GrinGrin

PfftPfftPfftPfftPfft
Fordi man kan!

Jacob

www.raptormc.dk
Boldreel
Sikke noget p..

Godt der ikke er sket mere, men det er vist også ved at være nok.......

------------------------------------------------------
Vi ses
mvh. Boldreel ;-)

www.boldreel.dk
Lone
Tror det må være planeterne.... Godt der ikke skete mere for jer to væltepetre Wink

Er selv sluppet helskindet fra at køre indtil flere hundrede kilometer !på sportshvepsen i det gode efterårsvejr og har også været på tur med de to desperadoer Boldreel og Tigerdyret Grin

Bikerbobby - med håndtag og den ganzen molevitten

Jette
Lone skrev:
Tror det må være planeterne.... Godt der ikke skete mere for jer to væltepetre Wink

Er selv sluppet helskindet fra at køre indtil flere hundrede kilometer !på sportshvepsen i det gode efterårsvejr og har også været på tur med de to desperadoer Boldreel og Tigerdyret Grin

Bikerbobby - med håndtag og den ganzen molevitten

Ja efteråret er en herlig køretid :-)..... man får ingen hedeture og kan klæde sig på efter forholdene. Ses "derude" ;-)

Katrine
Sikke noget!! Det er sgu uheldigt!
Er man en bjergbestiger, når man har stået på toppen af 600 gravhøje?

Jump to Forum:
Render time: 0.14 seconds
38,931,667 unique visits