Navigation

Udvalgte billeder

17-01-2004_4.jpg
17-01-2004_4.jpg
Klubhuset

Latest Articles

Bartending next friday

Hvem har fødselsdag?

Lone25 . Dec
Jette23 . Jan
Salomonsen25 . Jan
Mosel06 . Feb
nygaard23 . Feb

Login

Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.

Events

« November 2024 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Shoutbox

You must login to post a message.

26. February 2014 17:16:02
en lille test

21. February 2014 15:20:45
Der er høflig selvbetjening i aften.. Hyg jer :-)

16. February 2014 14:10:33
der skulle står ja, for hulen det var vi Wink Wink

16. February 2014 14:09:44
ja, for huklen det var vi Wink

14. February 2014 17:43:45
Er der folk ude i hulen i aften? Smile

Shoutbox Archive

Last Seen Users

Rene281 weeks
Erik564 weeks
Steffen564 weeks
Jette564 weeks
Mosel564 weeks
Bjarke564 weeks
Boldreel564 weeks
runi564 weeks
Rumle564 weeks
basse564 weeks

Newsletter

View Thread

Raptor MC » MC RELATERET » Snakkesiden
 Print Thread
Thy Træf
Jette
Hvem vil med til Thy Træf d. 13-15/8 ? Regner med at køre derop senest fredag eftermiddag. Evt. før. Og de først ankomne kan vel holde plads Wink

Steffen

Hold da op, - er du på speed? Grin

Jeg kigger på det, måske derop fredag og hjem lørdag - skal til fest lørdag aften.
Miss Z

basse
jeg er klar fredag men køre hjem lørdag

Basse

Jette
@Steffen...... nej ingen speed men livet skal jo leves Cool
Kan også se, at jeg først kan komme afsted fredag eftermiddag, for jeg har kommando-vagten på jobben hele fredagen. Tidspunktet kan aftales ved nærmere koordinering Smile

Bjarke
Jeg tager med til Thy træf, jeg er dog lidt i tvivl om jeg tager derop fredag eller lørdag. Men en ting er sikkert, jeg tager en overnatning. Er der nogen fra Raptor der er der lørdag til søndag?
Din Guds søn blev sømmet fast til korset. Min Gud bærer en hammer - Flere spørgsmål?

http://bjarkebundgaard.dk
Jette
@Bjarke...... ja jeg er der fredag til søndag. Skal også være sammen med Turtle Riders, og satser på at vi kan ligge tæt på hinanden, men hvis ikke, ved jeg jo godt hvor jeg hører til ;-)

Jensen
Selvfølgelig skal vi da til THY.
Regner med at kører fredag og hjem igen søndag.
Hvad siger i til at mødes i klubben 14.17 og afgang lidt senere

Steffen

Jeg har fri kl. 13:30, men jeg skinner mig.
Miss Z

Mark madcow
- For en i pokker ville jeg da gerne med - men er sgu lige kommet til at sælge min motorcykelWink, så skal lige have fundet en andenGrin

skal vist også til fødselsdags halløj!!!! så har ikke valget om jeg så villeSad

Bjarke
Mark madcow skrev:
- For en i pokker ville jeg da gerne med - men er sgu lige kommet til at sælge min motorcykelWink, så skal lige have fundet en andenGrin

skal vist også til fødselsdags halløj!!!! så har ikke valget om jeg så villeSad

Hvad var der galt med det grønne lyn?
Din Guds søn blev sømmet fast til korset. Min Gud bærer en hammer - Flere spørgsmål?

http://bjarkebundgaard.dk
Mark madcow
Den manglede ligeeee det der du ved nok!!!!!!Grin - men måske køber jeg en igen, for tror den har ligeeeee har det der ekstra!!!!Grin eller også noget helt andetWink

/mac

Jette
Jensen skrev:
Selvfølgelig skal vi da til THY.
Regner med at kører fredag og hjem igen søndag.
Hvad siger i til at mødes i klubben 14.17 og afgang lidt senere

Lyder fint med 14.17 .......... og vil det være ok at bygge lejr ved Turtle Riders ? De tager derop torsdag og vil gerne holde pladser deroppe og tage nogle af vore telte med ??

BeeBQ
Turtle Riders rocks Cool Yeah Pfft

Rumle
JEg køre også derop fredag til lørdag... er der en ledig teltplads ledig et sted??

Jette
Servisemeddelelse :-)
Hvis der er nogen, som vil ha teltpladsreservation torsdag, skal jeg ha en besked her på hjemmesiden eller pr. sms. Teltet kan afleveres hjemme hos mig eller ude i klubben senest onsdag kl. 17.

Rumle
KAn de blive bragt hjem igen??

Jette
Rumle skrev:
KAn de blive bragt hjem igen??

ja selvfølgelig kan det det ! og jeg skal nok sørge for at det lander i klubhuset i løbet af næste uge.

Steffen

Jeg lægger Rumles telt, samt min luftmadras og sovepose i klubben inden kl. 17.Cool
Miss Z

Jette
Steffen skrev:

Jeg lægger Rumles telt, samt min luftmadras og sovepose i klubben inden kl. 17.Cool

super

BeeBQ
Jeg kunne godt finde på at dukke op omkring kl 14, med hjemmebagte boller. Man har vel godt af at få noget i maven, inden man skal ud og køre Smile
Er der nogen der ved om der er noget i køleskabet, der kan bruges til at putte på bollerne?

Jump to Forum:
Render time: 0.15 seconds
38,932,961 unique visits